Webinar za članice UPŽ Srbije Uvod u digitalni marketing

Webinar za članice UPŽ Srbije Uvod u digitalni marketing

Prvi ovogodišnji webinar Udruženja poslovnih žena Srbije organizovan je za članice na temu digitalnog marketinga. U anketi krajem prošle godine članice su ovu temu istakle kao jednu od nekoliko najvažnijih o kojima bi želele nešto više da saznaju.

Zato je danas održan webinar pod nazivom Uvod u digitalni marketing.  Članica Udruženja Manuela Stamatović, vlasnica firme Puzzle Consulting,  marketing i menadžment konsultant, trener i mentor, ekspert za marketing, brend menadžment i korporativne komunikacije sa gotovo dvodecenijskim radnim iskustvom u industriji robe široke potrošnje, bankarstvu i avijaciji, predstavila je preko ZOOM platforme zainteresovanim članicama osnove digitalnog marketinga, koji je postao obavezni deo poslovne strategije svake firme.  

U iscrpnoj prezentaciji koju su učesnice pozitivno ocenile i koja je bila prilagođena onima sa početnim poznavanjem ove oblasti, ali je pružila i dodatne informacije članicama koje su više upućene, Manuela Stamatović obradila je sledeće teme:

  • Digitalni marketing kao deo poslovne strategije
  • Osnovni elementi digitalnog marketinga
  • Vaš digital marketing plan

Anketa koja je sprovedena tokom webinara, putem ZOOM platforme, pokazala je da 83% učesnica koristi digitalni marketing u svom poslovanju, a još 10 % njih planira da počne u ovoj godini. Od svih elemenata digitalnog marketinga koje članice već koriste ili planiraju da počnu sa korišćenjem, očekivano su najzastupljeniji websajt/SEO (85,7 %), društvene mreže (78,6%) i e-mail marketing (64,3 %), dok su u nešto manjoj meri zastupljeni  pay per click (Google) oglašavanje, display oglašavanje (baneri), mobilni marketing, influenseri i podkasti.