Atanasković: Želimo da propagiramo domaće firme, preduzetnike

Atanasković: Želimo da propagiramo domaće firme, preduzetnike

Ministarka je istakla da je namerno izabrala ovu firmu koju vodi žena dobitnica nagrade “Cvet uspeha za ženu zmaja” i u šali dodala da su u firmi danas dve žene dobitnice ove nagrade, budući da je i ona ranije dobila ovu nagradu.

Oduševljena sam onim što sam ovde videla i da jedan mlad čovek može za 10 godina ovoliko napraviti iz svojih sredstava i uposliti pedesetak ljudi, od čega je najviše žena, rekla je Atanasković.

Kaže da je važno da je firma odgovorna, navodeći da je pomagala u vreme korone, a da se istovremeno angažovala u borbi protiv raka dojke štampanjem programa o tome kako da žene kontrolišu zdravlje.

Firma je dobijala sredstva iz Fonda za razvoj, a danas sam čula da nameravaju da nabave novu opremu i prošire proizvodnju i izvoz. Time će svakako stvoriti uslove za zapošljavanje novih radnika, rekla je ministarka, koja je uverena da se tako ljudi zadržavaju u Srbiji.

Gradonačelnik Loznice Vidoje Petrović je rekao da je ova firma pravi primer koji pokazuje da Loznica ide krupnim koracima napred a tu je ključ podizanja privredna aktivnosti.

Struktura naše privrede je takva da sve više preduzeća ima značajno podignut tehnološki nivo proizvodnje. Takva je i ova firma koja osvaja evropska I svetska tržišta, rekao je Petrović.

Izrazio je nadu da će Loznica i u predstojećem periodu, bez obzira na pandemiju uspeti da održi trend ubrzanog privrednog razvoja i postati još bolje mesto za život.

Vlasnica Hedera vite Olgica Samoilović je ispričala da su pre deset godina počeli sa skromnim sredstvima a sada zapošljavaju 40 radnika plus još toliko njih koji su uključeni u indirektnu proizvodnju.

Navela je da firma izvozi 70 odsto ukupne proizvodnje i to u 15 zemalja sveta i da im je u tome dosta pomogla pomoć Privredne komore i Fonda za razvoj.

Ove godine nameravamo da apliciramo za sredstva za opremu, jer su naši proizvodni kapaciteti premali za naše potrebe, budući da se stalno povećava tražnja za našim proizvodima, rekla je ona navodeći da se firma kada je počela epidemija velikim delom preusmerila sa kozmetike na proizvodnju sredstava za dezinfekciju, što je pomoglo da prošlu godinu završe sa izuzetno povoljnim rezultatima, kako u prometu tako i u prodaji.

Izvor: bizinfo.rs