26 јан GOST UREDNIK: Dragan Filipović, generalni direktor Generali osiguranja Srbija
Priznanje za izvanredan odnos sa klijentima i saradnicima
Početkom novembra, Generali osiguranje Srbija je dobilo medalje „Mi cenimo svoje klijente” i „Vrhunska izvrsnost”, koje dodeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS, u sklopu programa „Prijatelji klijenata”. Da bi se kvalifikovale, organizacije se podvrgavaju strogoj proveri ICERTIAS-a i ocenjivanju klijenata. Analizira se ugled kompanije među klijentima, zaposlenima, poslovnim partnerima i u javnosti uopšte, kao i komunikacija, korisničko iskustvo i poverenje. Ponosan sam na svoj tim jer je posvećen građenju odnosa sa klijentima i poboljšanju naših usluga. Ova važna priznanja su dokaz da smo na dobrom putu da ostvarimo cilj kompanije: doživotno partnerstvo s klijentima. Trudimo se da oni budu u centru svega što radimo i zahvalni smo im što to primećuju i umeju da cene. Osećaj zadovoljstva je još veći kada klijenti potvrde da smo uspeli u tome.
Počelo je
Početkom decembra, devedesetogodišnja Britanka Margaret Kinan postala je prva osoba na svetu koja je primila vakcinu protiv kovida 19. Velika Britanija je prva na svetu i zvanično odobrila korišćenje vakcine protiv infekcije kovida 19, koju su zajednički proizvele nemačka farmaceutska kompanija „BioNTech” i njen američki partner „Pfizer”. Rivalska kompanija „Moderna” takođe je tražila od američkih i evropskih regulatora da dozvole hitnu upotrebu njene vakcine. Rusija je, takođe, proizvela svoju vakcinu – Sputnjik V, a Kina CoronuVac. Definitivno se pokazalo da koronavirus može da preživi sva četiri godišnja doba, tako da pojava vakcine može značajno da ubrza njegovo suzbijanje. Vakcinacija širom sveta neće biti obavezna i ostaje nam da vidimo koliko će vremena trebati da se postigne tzv. imunitet krda od 60 odsto vakcinisanih i pacijenata koji su preležali ovaj virus i kakve će biti epidemiološke mere širom sveta u 2021.
Digitalizuj se i preživi
Svetska ekonomska kriza izazvana virusom kovida 19 skoro u svim industrijama i sferama života ubrzala je potrebu za digitalizacijom. Navike korisnikâ i kupaca su preko noći promenjene, čak dotle da su i starije generacije, preko 75 godina, naučile da kupuju ili plaćaju račune onlajn. Mnoge kompanije koje do sada to nisu imale otvorile su svoje internet prodavnice, kao odgovor na krizu, i nameravaju tako da posluju i u postkorona vremenima. Velike svetske korporacije, poput Netfliksa, Amazona, Zuma, Majkrosofta itd., uvećale su vrednost svojih kompanija u prethodnih godinu dana, najviše zahvaljujući promenama navika potrošačâ. Mislim da je ova godina prekretnica koja je ubrzala dalji razvoj digitalnih tehnologija i da se u budućnosti više nećemo pitati da li treba da budemo digitalni, već će se digitalizacija podrazumevati ako se želi poslovno preživeti. Sve kompanije koje se, u manjoj ili većoj meri, ne budu prilagodile novom digitalnom dobu nestaće sa tržišta. U vezi s tim, jedno podsećanje: Meteori i asteroidi nisu ubili dinosauruse, oni su svojim delovanjem stvorili nov ambijent, u kojem se dinosaurusi nisu adaptirali i snašli i zato su izumrli. Mislite o tome!
Nagrada za rodno ravnopravnu kompaniju
Generali osiguranje Srbija je ovogodišnji dobitnik priznanja za rodno najsenzitivniju kompaniju. Priznanje nam je dodeljeno u sklopu manifestacije „Cvet uspeha za ženu zmaja 2020”, koju organizuje Udruženje poslovnih žena Srbije. Dodeljuje se velikim kompanijama koje primenjuju 5. princip Ujedinjenih nacija za osnaživanje žena i koje su pružile najbolji model uključivanja žena u lance dobavljača.
Ovo priznanje nam je potvrda da se na pravi način brinemo o svojim zaposlenima, njihovim potrebama i ambicijama, i to tako što negujemo kreativno radno okruženje koje motiviše i svakom pojedincu pruža jednake prilike, favorizuje stručnost, posvećenost i postignute rezultate. To postižemo kroz mere i pogodnosti usmerene ka postizanju balansa između privatnog i poslovnog života zaposlenih. Ponosni smo što u našoj kompaniji ne postoji rodna diskriminacija. Verujemo da se po tome izdvajamo i želimo da nas i javnost prepozna kao modernu kompaniju koja neguje različitost i inkluziju i svim zaposlenima pruža jednake šanse.
Change or die
Promeni se ili umri! Šta ako vam je dat ovaj izbor? Ako to ne učinite, vaše vreme bi se uskoro završilo, mnogo ranije nego što bi trebalo. Da li biste mogli da se promenite kada su promene najpotrebnije? Ovo pitanje Alan Dojčman postavlja u izvanrednoj knjizi koju sam nedavno pročitao po drugi put. Topla preporuka za sve koji se plaše promena, ali i za sve nas koji promene doživljavamo u skladu sa Heraklovom mišlju da je „promena jedina konstanta”.
Autor : BIZLife magazin
Izvor: Bizlife.rs