Hedera Vita inovira proizvodnju – U planu kupovina najsavremenije opreme i linija ekskluzivne kozmetike u rangu svetskih brendova (FOTO)

Hedera Vita inovira proizvodnju – U planu kupovina najsavremenije opreme i linija ekskluzivne kozmetike u rangu svetskih brendova (FOTO)

Nedavno priznanje Cvet uspeha za ženu zmaja za izvozno orijentisanu firmu još jedna je potvrda dobrog poslovanja i vetar u leđa za planirano proširenje proizvodnih i izvoznih kapaciteta kompanije, kaže u razgovoru za eKapiju Olgica Samoilović, direktor i osnivač lozničke kozmetičke kuće Hedera Vita koja na domaćem i stranom tržištu posluje gotovo celu deceniju.

Foto: Hedera Vita, Aleksandar Stojanović, Stalex Photography

Kozmetička linija Hedera Vite broji 300 proizvoda koji sa trake izlaze u malim serijama iz proizvodnog pogona u Loznici, matičnom gradu kompanije u kojem se nalazi i prvootvorena radnja.

– Naša kozmetika se kreira na prirodnoj bazi, od sastojaka premijum kvaliteta, a određeni deo sirovina samo mi uvozimo i koristimo na našem tržištu. Radom u malim serijama mi svakom proizvodu posvećujemo posebnu pažnju i time postižemo ekskluzivnost naše robne marke. Mašinski proces je svakako tu da nam unapredi i ubrza proizvodnju, kao i da poveća kapacitete, ali deo proizvoda se i dalje pravi ručno i tako će ostati i u budućnosti. To je tradicija kojoj ostajemo verni. Takođe, trudimo se da idemo u korak sa vremenom i trendovima i kada je reč o izgledu naših proizvoda, pa uvozimo ambalažu iz Italije, Francuske i Švajcarske – navodi naša sagovornica.

Prema rečima Olgice Samoilović, u planu je nova investicija u opremu za proizvodnju prirodnih kozmetičkih proizvoda:

– Imali smo sreću da smo prepoznati kao kompanija u koju je dobro ulagati, te smo tako dobili podsticaj od Fonda za razvoj za kupovinu najsavremenije opreme, koji ćemo iskoristiti početkom 2021. godine. Trenutno se prave planovi i strategije za narednu godinu, tako da zasad ne možemo ništa da otkrivamo.

Hedera Vita radnje postoje u Beogradu, Novom Sadu, Subotici i Loznici, a u planu su, otkriva Olgica, i određena proširenja u ovom segmentu poslovanja.

Pored toga, Hedera proizvodi se mogu kupiti i većim trgovinskim i kozmetičkim lancima, kao i u bolje snabdevenim apotekama, a što se tiče izvoza, kompanija pokriva evropsko tržište i region plasmanom u Švajcarsku, Švedsku, Češku, Norvešku, Holandiju, Makedoniju, Crnu Goru, Sloveniju, Bosnu i Hrcegovinu i druge zemlje, kao i tržišta SAD i Kanade.

Kada je reč o budućnosti, Hedera Vita ima ambiciozne planove.

– Plan nam je da se Hedera Vita osnaži na svetskom tržištu, da proširimo izvozne kapacitete i da se pozicioniramo kao ekskluzivna kozmetika, što i jesmo po svim standardima kvaliteta. Nedavno smo po treći put dobili potvrdu kvaliteta, (GMP Standard) koji je na tržištu učvrstio naše već sigurne temelje, a planiramo da u okviru GMP standarda proširimo svoje delovanje i Sertifikatom za menadžment. Naš tim stručnjaka radi na strategiji za 2021. godinu i ona će po mnogo čemu biti prekretnica za nas. Pošto smo kompanija koja se bavi i uslužnom proizvodnjom za poznate domaće i strane brendove, ona je do sada od nas iziskivala veliko ulaganje i posvećenost pa čak i da naš brend stavimo na drugo mesto, ali pošto su se sada kockice posložile, vreme je da posvetimo punu pažnju sebi. Nosimo se mišlju da kreiramo sasvim posebnu potkategoriju koja će biti u okviru našeg brenda, ali u sasvim novom maniru. Bila bi to linija ekskluzivne kozmetike, sa sirovinama koje pariraju najpoznatijim svetskim brendovima – navodi sagovornica našeg portala.

U sektoru marketinga, dodaje prva žena kompanije, Hedera Vita namerava da zadrži decentnost.

– Ne nameravamo da bombardujemo naše korisnike suvišnim marketingom koji stvara lažnu sliku o brendu, već nastavljamo da koračamo težim putem koji podrazumeva da će kvalitet proizvoda biti naš marketing – kaže Oglica Samoilović i dodaje da im je namera da kvalitetom osvoje čitav svet.

Punom parom i tokom pandemije

Hedera Vita je, prema rečima dirketora Olgice Samoilović, jedna od malobrojnih kompanija koja nije zaustavljala svoje poslovanje od početka pandemije Covid-19.

– Čak su nam se proizvodni kapaciteti povećali, jer kada je situacija postala nepovoljna i sredstava za dezinfekciju, alkohola i gelova za suvo pranje ruku je nestajalo, mi smo se odlučili da svoje proizvode verifikujemo kao biocide. Reagovali smo brzo i celu svoju proizvodnju okrenuli naglavačke. Počeli smo sa proizvodnjom velikih količina ove vrste proizvoda, kako bismo bili u mogućnosti da snabdevamo tržište, i pomognemo bolnicama, ambulantama i institucijama koje su se našle u žarištu problema – kaže Olgica.

Autor: Branislava Petrović

Izvor: Ekapija.com