Generali Osiguranje Srbija osvojilo prvo mesto na konkursu za rodno najsenzitivniju kompaniju

Generali Osiguranje Srbija osvojilo prvo mesto na konkursu za rodno najsenzitivniju kompaniju

Generali Osiguranje Srbija je ovogodišnji dobitnik priznanja za rodno najsenzitivniju kompaniju. Priznanje je dodeljeno 28. oktobra u sklopu onlajn manifestacije „Cvet uspeha za ženu zmaja 2020”, koju organizuje Udruženje poslovnih žena Srbije.

Foto: Promo

„Za nas je priznanje ’Rodno najsenzitivnija kompanija’ potvrda da se na pravi način brinemo o svojim zaposlenima, njihovim potrebama i ambicijama, tako što negujemo kreativno radno okruženje koje motiviše i svakom pojedincu pruža jednake prilike, i favorizujemo stručnost, posvećenost i postignute rezultate. To postižemo kroz mnogobrojne mere i beneficije usmerene ka postizanju balansa između privatnog i poslovnog života zaposlenih. Ponosni smo što u našoj kompaniji ne postoji rodna diskriminacija. Verujemo da se po tome izdvajamo i želimo da nas i javnost prepozna kao modernu kompaniju koja neguje različitost i inkluziju i svim zaposlenima pruža jednake šanse”, izjavila je Sanela Kuč, saradnica za radno pravo u Direkciji za ljudske resurse i organizaciju, koja je preuzela ovu prestižnu nagradu u ime kompanije.

Priznanje „Rodno najsenzitivnija kompanija” nastalo je u okviru projekta „Ravnopravno u lancu vrednosti”, koji zajednički realizuju Udruženje poslovnih žena Srbije, Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost i Ambasada Kraljevine Holandije u Srbiji. Dodeljuje se velikim kompanijama koje primenjuju 5. princip Ujedinjenih nacija za osnaživanje žena i koje su pružile najbolji model uključivanja žena u lance dobavljača. Priznanje je prvi put dodeljeno 2018. godine u sklopu manifestacije „Cvet uspeha za ženu zmaja”.

O kompaniji

Generali Osiguranje Srbija je na domaćem tržištu osiguranja najveća osiguravajuća kompanija sa stranim kapitalom i lider u životnom i zdravstvenom i osiguranju. Član je Generali grupe, jedne od najvećih globalnih kompanija u oblasti osiguranja i upravljanja imovinom. Osnovana 1831. godine, Generali grupa danas je prisutna u pedeset zemalja sveta. Njen prihod od premije je 2019. godine iznosio 69,7 milijardi evra. Sa skoro 72.000 zaposlenih i šezdeset jednim milionom klijenata, Generali grupa zauzima vodeću poziciju u Evropi i sve je prisutnija u Aziji i Latinskoj Americi. Preko svoje regionalne kancelarije u Pragu, Generali grupa posluje u Austriji, Centralnoj i Istočnoj Evropi i Rusiji i jedna je od tri vodeća osiguravača u regionu.

Ambicija Generali grupe je da kroz razvijenu distributivnu mrežu klijentima nudi inovativna rešenja prilagođena njihovim potrebama i tako postane njihov doživotni partner.

Izvor: Blic.rs