Održana dvodnevna radionica „Digitalno brendiranje – promocija putem društvenih mreža“

Održana dvodnevna radionica „Digitalno brendiranje – promocija putem društvenih mreža“

Edukativnom dvodnevnom radionicom na temu „Digitalno brendiranje – promocija putem društvenih mreža“ koja je održana na Kopaoniku, realizovana je II faza projekta „Izgradnja međugeneracijskog i interkulturalnog mosta ekonomskog prosperiteta za žene u Raškoj i Sjenici“ koji sprovodi Udruženje poslovnih žena Srbije u saradnji sa Lokalnom kućom razvoja iz Brusa, a uz podršku opštine Sjenica i Raška. Projekat finansira ambasada SAD u Srbiji.

Žene iz projektnog regiona koji obuhvata Sjenicu, Rašku i Brus, su tokom dvodnevne radionice dobile osnovna znanja iz  oblasti digitalnog brendiranja i promocije putem društvenih mreža i interneta, kako bi se osposobile za izradu zajedničkog bloga i drugih alata na društvenim mrežama, putem kojih će promovisati svoje proizvode. Polaznice obuke će u narednom periodu proći kroz mentorski proces, vođene od strane mentorke Tijane Sekulić koja je polaznicama radionice prenela znanja iz ove oblasti. Tokom mentorskog rada one će unapređivati znanja na izradi i pokretanju namenskih digitalnih promotivnih kanala (Facebook, Instagram) pomoću kojih će u budućnosti vršiti promociju inoviranih rukotvorina i suvenira proizvedenih od strane žena iz projektne regije. Time će u velikoj meri biti olakšana i unapređena promocija i tržišni plasman rukotvorina i etno suvenira nastalih kombinacijom modernih elemenata dizajna sa tradicionalnim motivima.

Polaznice obuke su takođe imale priliku da u okviru mentorskog procesa koji traje od prve edukacije koju im je tokom novembra održala Marija Ivanković Jurišić, dizajnerka tekstila i vlasnica modnog brenda „Marija Handmade“, predstave prototipove suvenira i rukotvorina na kojima od tada rade. Od mentorke su dobile smernice kako dalje da razvijaju idejna rešenja, što bolje implementiraju stečena znanja u kombinovanju inovativnih tehnika / dizajnerskih elemenata i tradicionalnih motiva.

Tokom meseca marta predstoji III faza projekta kada će se okupiti sve žene koje su prošle kroz obuke i u okviru zajedničkih panela razmenjivati iskustva i zapažanja. Radiće se na unapređivanju promocije i tržišnog plasman rukotvorina i etno suvenira koje ove žene izrađuju, a kroz umrežavanje i zajednički rad one će generisati i dodatne prihode i na taj način se ekonomski osnaživati.

U okviru završne manifestacije u junu 2020. godine, biće predstavljeni rezultati projekta i zajednički rad svih obučenih žena. Inovirani etno-dizajnerski proizvodi će tom prilikom biti promovisani zajedno sa „digitalnom knjigom standarda“ i rešenja modernog dizajna u rukotvorinama. Ovim aktivnostima je planirano ostvarivanje primarnog cilja projekta, a to je izgradnja međugeneracijske mreže žena u nerazvijenim opštinama Raška, Sjenica i Brus, kako bi se omogućilo ispunjenje njihovih ekonomskih prava i poboljšali uslovi za delovanje kao pokretača pozitivnih društveno-ekonomskih promena u njihovim multietničkim i multireligioznim zajednicama.