Najbolje preduzetnice i rodno najsenzitivnije kompanije u Srbiji

Najbolje preduzetnice i rodno najsenzitivnije kompanije u Srbiji

Udruženje poslovnih žena Srbije će po trinaesti put dodeliti nagradu Cvet uspeha za ženu zmaja najboljim preduzetnicama u Srbiji. Takođe, u okviru ove manifestacije, drugu godinu zaredom će biti dodeljeno i priznanje Rodno najsenzitivnija kompanija. Imena nagrađenih preduzetnica zmajica i rodno najsenzitivnijih kompanija  biće saopštena na svečanoj ceremoniji dodele priznanja 6. novembra 2019. godine u Operi i teatru Madlenianum u Beogradu.

Među kandidatkinjama za prestižnu nagradu Cvet uspeha za ženu zmaja su uspešne preduzetnice iz cele Srbije, iz najrazličitijih delatnosti kao što su: proizvodnja kozmetičke aparature, pribora za građevinske radove, organske hrane, ruralno žensko preduzetništvo, trgovina mernom i laboratorijskom opremom, zdravstvo, edukacija, pa sve do oblasti odnosa sa javnošću i digitalnih komunikacija. Priznanja se dodeljuju u dve osnovne kategorije: za Najevropskiju žensku firmu i za Najbolji model zapošljavanja žena. Komisija zadržava pravo da osim u osnovnim kategorijama, dodeli i specijalna priznanja za poseban doprinos promociji ženskog preduzetništva u oblastima u kojima su postignuti najbolji rezultati.

U odnosu na prethodnu godinu broj prijavljenih kompanija za priznanje Rodno najsenzitivnija kompanija je udvostručen i u izuzetno jakoj konkurenciji su kompanije: Avon Srbija, Banca Intesa, Continental/Conti Tech Fluid Serbia, Direct Media, Generali osiguranje Srbija, Manpower, MOL Serbia, Rudnik i flotacija Rudnik, UniCredit Bank i Vip mobile. Očigledno je da se ovo priznanje pozicionira kao prestižno i poželjno među velikim kompanijama koje u svom poslovanju primenjuju strategije rodne senzitivnosti i društveno odgovornog poslovanja, principe osnaživanja žena Agencije za rodnu ravnopravnost Ujedinjenih nacija (UN WOMEN), i koje pružaju najbolji model uključivanja žena u lance dobavljača.

Izvor: Nedeljnik.rs