office@poslovnezene.org.rs
+381 11 6776 801

Kraljevi čardaci SPA za sva godišnja doba

Kraljevi čardaci na obroncima prelepog Kopaonika osvajaju svojim sadržajima, komforom i gostoprimstvom. Iza koncepta ovog raskošnog wellness&spa hotela stoji Vesna Kostadinović, lepša polovina dvojca koji je svoj biznis pokrenuo iz ljubavi prema planini, ali i uverenja da bračni partneri mogu biti najbolji saradnici kada rade posao koji vole.

Kada i kako je krenula priča sa Čardacima?

Sasvim slučajno 2009. godine, suprug Milan i ja došli smo na ideju da napravimo hotel na planini koju oboje obožavamo. Mislim da su Čardaci za kratko vreme postali prepoznatljivi u Srbiji i regionu zbog naše posvećenosti, jer smo se u svetu hotelijerstva, a kasnije i gradnje (Čardaci su svake godine rasli i širili svoje kapacitete) vrlo brzo pronašli. Godine iza nas bile su pune izazova, lepih, ali i onih manje lepih, kada smo na momente razmišljali da od svega odustanemo. Međutim, baš u tim lošim periodima u nama se javljao pozitivan inat da Čardaci postanu još bolji i lepši.

Da li je to što hotel vodite zajedno sa bračnim partnerom prednost ili mana?

U našem slučaju to je prednost, jer smo suprug i ja u poslu jako dobra dopuna jedno drugom. Ispostavilo se da smo odličan tim. Raditi sa bračnim partnerom, pod uslovom da oboje taj posao volite i da imate isti cilj, može da predstavlja samo veliku privilegiju.

Čime se danas Čardaci sve mogu pohvaliti?

Hotelsko apartmansko naselje broji 307 apartmana koji su u privatnom vlasništvu, hotel Kraljev čardak sa 55 sobe, a la carte restoran, pansionski restoran, lobby bar, pivnicu, Kamin salu, kongresni centar, igraonicu, fitnes, prodavnicu, frizerski salon i ono zbog čega smo najviše ponosni, wellness&spa centar sa bogatim sauna svetom, dva zatvorena i jednim otvorenim bazenom i još jednim koji je u pripremi. Ono što je trenutno najaktuelnije i što nas izdvaja iz ponude drugih hotela, jeste dečji SPA. Ideja o ovoj zoni nastala je kao potreba da u potpunosti zadovoljimo porodice sa manjom decom koje prednjače među našim gostima.

Da li je teže pripremiti ponudu za zimsku ili za letnju sezonu?

Hotel na planini najlakše je napuniti u zimskim mesecima. Zato smo mi od početka dosta radili na ponudama za leto i mogu slobodno da kažem da smo možda najveći promoteri letnjeg turizma na Kopaoniku. Hotelijerstvo, i uopšte ugostiteljstvo, jako je osetljiva sfera, pa morate non-stop da radite na inovativnosti. Zato je, na primer, naša velika bašta od ove godine bogatija za pozornicu na kojoj se održavaju predstave, koncerti, gostovanja kulturno-umetničkih društava iz okoline. Takođe, svako jutro organizujemo pešačke ture na stazama Čardaci 1 i 2 koje smo trasirali u sopstvenoj režiji, kao i na stazi Čardaci 3 (obilazak prirodnog rezervata Barska reka i vrha Kukavica) koju smo otvorili u saradnji sa Nacionalnim parkom.

Vaš wellness koncept postao je sinonim za luksuzan odmor. U čemu je njegova tajna?

Imamo privilegiju da radimo sa wellness ambasadorom Srbije i Crne Gore Peđom Filipovićem, koji je za naš hotel posebno osmislio i potpisao SPA meni tretmana i masaža. Trenutno je u Čardacima aktuelan paket Pozdrav životnoj energiji koji realizujemo po četvrti put sa Wellness akademijom Peđe Filipovića.

FOTO: Zoran Kovačević

Izvor: Bazar